egy régebbi frissítés telepítése

A VTEN egyedi hardverével (pl. processzor) és szoftverével összefüggő, tehát vélhetően csak ehhez a típushoz tartozó problémák helye.

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: Yoda » 2018.10.14. 19:23

bacinus írta:...ezért nektek kéne egyértelműen megbizonyosodnotok arról, mi a hiba oka. és az alapján ajánlani a megoldást. ha van...

Igen, ezért van az, hogy ha ilyen hibával behozta hozzánk valaki, akkor átlag 2 napig teszteltük. Mást nem tudunk tenni, az illető lakásába nem megyünk el, és csak a saját eszközeinkkel tudjuk kipróbálni. Ha azokkal jó, akkor kénytelenek vagyunk azt hinni, hogy tényleg jó. Ha azokkal sem jó, akkor javítjuk, ahogy tettük ezt eddig is. Vagy Te találkoztál olyannal, akinek nem lett kijavítva, pedig látta, hogy nálunk is rosszul működött? Reményteli vásárlók nincsenek (ahogy Popcorn sincs már gyakorlatilag), de nem függ mindez össze azzal, hogy miért van ha van, és megoldható-e a HDMI-probléma. HDMI-probléma meg bőven van kb. minden más gyártó hasonló eszközénél is, pl. a sok évvel újabb Dune HD Pro 4K-nál is (ezt is láthatod a Google-ben keresgélve).
Nem pontosan értem, miről is beszélgetünk itt immár 2 topikban is Veled egy ideje, miben tudnánk Neked segíteni konkrétan? Ha szerinted hardveres gondod van és garanciális a termék, akkor miért nem adod szervizbe?
Popcornhour.hu adminisztrátor – Az erő veled van!
Avatar
Yoda
 
Hozzászólások: 4169
Csatlakozott: 2010.04.02. 16:19
Tartózkodási hely: Dagobah bolygó

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: bacinus » 2018.10.14. 18:50

Yoda írta:
bacinus írta:ja most látom csak, hogy hiába is kérdezem, már két és fél éve is megkérdezte valaki, és még nem jött rá válasz
fantasztikus a terméktámogatás...

Bár arról fogalmad sincs, hogy esetleg privát üzenetben mi történt egy-egy kérdés felvetése óta, vagy rájött az illető, hogy megtalálja a választ a kézikönyvben, stb. Milyen problémád volt eddig a terméktámogatással NEKED, kérlek írd le, hátha jobbá tehetjük, amit rosszul csinálunk!

egy nyilvános fórumon feltett kérdésre, ami 100% hogy másokat is érint, illene válaszolni a fórumon.
a kézikönyvben leírtakat követve lehet hogy nem történik semmi, vagy esetleg nem találják elég egyértelműnek, ezért kérdeznek az emberek a terméktámogató fórumon.

mivel nem egyedi jelenségről van szó (szerintem inkább tömeges, írja be bárki a googléba, aki nem hiszi), ezért nektek kéne egyértelműen megbizonyosodnotok arról, mi a hiba oka. és az alapján ajánlani a megoldást. ha van.
(ha meg nincs, akkor el kellene gondolkodni azon, hogyan is kéne a reménybeli vásárlók bizalmát megnyerni...)
bacinus
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.23. 10:29

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: bacinus » 2018.10.14. 18:27

Yoda írta:
bacinus írta:hogy kell régebbi firmware-t telepíteni? meg akarom próbálni régebbi firmware-rel hátha megszűnik a jelvesztés...

Semmi értelme régebbi firmware-t feltenni szerintem, de benne van a kézikönyvben emlékeim szerint a manuális frissítés leírása. Az összes firmware természetesen fent van a gyártói oldalon ITT. Kipróbálod erősítő nélkül közvetlenül a TV-re kötve, és kiderül, ki a felelős a jelvesztésért. Illetve másik kábelt is érdemes lehet kipróblálni.

gondolod hogy nem próbáltam ki, hol lehet a hiba? a popcorn a felelős.
zavarszűrőt, másik hdmi-kábelt meg (szerintem) ne vegyen senki, ha csak emiatt a hiba miatt venne, felesleges pénzkiadás...
bacinus
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.23. 10:29

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: Yoda » 2018.10.07. 21:03

bacinus írta:ja most látom csak, hogy hiába is kérdezem, már két és fél éve is megkérdezte valaki, és még nem jött rá válasz
fantasztikus a terméktámogatás...

Bár arról fogalmad sincs, hogy esetleg privát üzenetben mi történt egy-egy kérdés felvetése óta, vagy rájött az illető, hogy megtalálja a választ a kézikönyvben, stb. Milyen problémád volt eddig a terméktámogatással NEKED, kérlek írd le, hátha jobbá tehetjük, amit rosszul csinálunk!
Popcornhour.hu adminisztrátor – Az erő veled van!
Avatar
Yoda
 
Hozzászólások: 4169
Csatlakozott: 2010.04.02. 16:19
Tartózkodási hely: Dagobah bolygó

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: Yoda » 2018.10.07. 21:01

bacinus írta:hogy kell régebbi firmware-t telepíteni? meg akarom próbálni régebbi firmware-rel hátha megszűnik a jelvesztés...

Semmi értelme régebbi firmware-t feltenni szerintem, de benne van a kézikönyvben emlékeim szerint a manuális frissítés leírása. Az összes firmware természetesen fent van a gyártói oldalon ITT. Kipróbálod erősítő nélkül közvetlenül a TV-re kötve, és kiderül, ki a felelős a jelvesztésért. Illetve másik kábelt is érdemes lehet kipróblálni.
Popcornhour.hu adminisztrátor – Az erő veled van!
Avatar
Yoda
 
Hozzászólások: 4169
Csatlakozott: 2010.04.02. 16:19
Tartózkodási hely: Dagobah bolygó

Re: egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: bacinus » 2018.10.07. 20:16

ja most látom csak, hogy hiába is kérdezem, már két és fél éve is megkérdezte valaki, és még nem jött rá válasz
fantasztikus a terméktámogatás...
bacinus
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.23. 10:29

egy régebbi frissítés telepítése

HozzászólásSzerző: bacinus » 2018.10.07. 20:10

hogy kell régebbi firmware-t telepíteni?
meg akarom próbálni régebbi firmware-rel hátha megszűnik a jelvesztés... és akkor hátha nem kell másik lejátszót venni (ami 100% hogy nem popcorn termék lesz)
ilyen hiba újkorában nem volt. hiába kenik gusztustalan módon mindenki másra a hibát... (ugyanazzal az erősítővel és ugyanazzal a megjelenítővel használom, tehát nem azokkal van a hiba)
vagy ennyire gagyi hardvert raktak bele, vagy valamelyik frissítés rossz.
bacinus
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.23. 10:29


Vissza: VTEN specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron