Breaking News

8 tipp a kintlévőségek kezeléséhez Oldja meg kintlévőségi problémáit, és azt, hogy ügyfelei időben fizessenek Önnek!

A kisvállalkozások szűkös költségvetésük miatt befektetéseik nagy részét csak hitelből tudják finanszírozni. A hitel pedig egy kétélű fegyver. Hiszen, ha nagyobb hitelt vesz fel egy vállalkozás, akkor versenyelőnyhöz juthat azokkal szemben, akik nem költenek hitelre. Másrészről azonban egy hitel felvétele kifizetetlen számlák kockázatának teheti ki a vállalkozást, ami megnöveli a fizetések fokozott ellenőrzésének és kezelésének szükségességét. A fenti kockázat persze kisebb valószínűséggel fenyegeti a vállalkozást abban az esetben, amennyiben az őt megillető kintlévőségek időben beérkeznek. Ezt a célt szolgálják az alábbi tippek.

 

  1. Szervezze meg!

Kezdje egy professzionális hitelkérelem felállításával, amely lehetőséget ad arra, hogy a lehető legtöbb információt gyűjtse össze a potenciális ügyfeleiről.

 

  1. Időben jelezzen!

Olyan rendszert hozzon létre, amely emlékezteti az ügyfeleket, mikor jön a soron következő befizetés.

 

  1. Emlékeztet, emlékeztet, emlékeztet

Amint a fizetés esedékessége lejárt, küldjön emlékeztetőt levélben.

 

  1. Készüljön fel a kifogásokra!

Ismerkedjen meg a leggyakoribb késedelmes fizetési kifogásokkal, és tanulja meg, hogyan reagáljon ezekre.

 

  1. Használjon hitelkeretet!

Kétségtelenül a hitelkeret a legjobb módja annak biztosítására, hogy az ügyfelek megfelelő fizetési magatartást tanúsítsanak a követeléskezelés során.

 

  1. Ne várjon!

Ha észreveszi, hogy a fizetés késik, ne várjon. Azonnal értesítse ügyfelét!

 

  1. Telefonos egyeztetés!

Készüljön fel a hívásra, és álljon készen a cél elérésére. Dolgozzon együtt az ügyféllel, hogy olyan fizetési tervet készítsen, amely mindkét fél pénzügyi szükségletét kielégíti.

 

  1. Szakértők megbízása!

Sokan tétováznak, amikor követeléskezelő cégek igénybevételéről van szó. Azonban időbeli ráfordítással és “kutakodással” lehet találni olyan szervezetet, amely megoldja a pénzügyi helyzetet, mindezt jogszerűen (figyelembe véve mind az Ön, mind pedig az ügyfele jogait).

 

Ilyen például a Hori-Zone Cégcsoport, melynek kintlévőségek kezelésére szakosodott cége profi és tapasztalt követeléskezelési szolgáltatást nyújt ügyfelei számára.